مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-16اجتماعي

فارس من| شاخص های محاسبه هزینه های ثبت نام آزمون ها اعلام شد


قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح شاخص ها و شیوه محاسبه هزینه ثبت نام آزمون های مقاطع مختلف از افزایش حداقلی هزینه های ثبت نام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، این روزها شرکت در آزمون های مختلف به بحث روز جوانان و علاقمندان به تحصیل تبدیل شده است، ثبت نام برای شرکت داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد به پایان رسید و حالا ثبت نام برای آزمون دکتری در حال انجام است و در هفته های آینده ثبت نام آزمون سراسری آغاز می شود؛ اما آنچه بیشتر از هر چیز نقل محافل داوطلبان شده است بحث هزینه ثبت نام آزمون است که داوطلبان این هزینه ها را بسیار بالا می دانند و این سوال برای داوطلبان مطرح شده بود که این هزینه ها بابت کدام خدمات دریافت می شود؟ کاربران سامانه فارس من نیز در این زمینه پویشی را ثبت کرده بودند که براین اساس موضوع را از قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری کردیم.

محمدحسین حاجیلو با تشریح شاخص ها و شیوه محاسبه هزینه ثبت نام آزمون های مقاطع مختلف از افزایش حداقلی هزینه های ثبت نام خبر داد.

محمدحسین حاجیلو قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در مورد هزینه ثبت نام آزمون ورودی مقاطع مختلف دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، گفت: برای برگزاری این آزمون ها، فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شاخص های محاسبه هزینه های ثبت نام آزمون ها اعلام شد

فارس من| شاخص های محاسبه هزینه های ثبت نام آزمون ها اعلام شد